SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

 

Splošni pogoji spletne strani podjetja Laj d.o.o. in ostalih pridruženih enot so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino laj-oksi.si upravlja podjetje Laj d.o.o. Ob Dravi 6, 2000 Maribor ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Registracija kupca ni obvezna  Vsi podatki registracije so namenjeni samo interni uporabi za hitrejše delo in niso javno dostopni.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine laj-oksi.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

 

Ponudba artiklov

Ponudba artiklov preko spletne straniu se s časom lahko spreminja v odvisnosti od povpraševanja na tržišču in proizvodnje v Laj d.o.o.. Prav tako se lahko spreminjajo cene v odvisnosti od pogojev na tržišču.

 

Vsebina ni namenjena nadomestitvi strokovnega zdravniškega nasveta, diagnoze ali zdravljenja. Vedno poiščite nasvet svojega zdravnika ali drugega usposobljenega zdravstvenega delavca, če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z zdravstvenim stanjem. Nikoli ne prezrite strokovnega zdravniškega nasveta in ne odlašajte z iskanjem zaradi nečesa, kar ste prebrali na spletnem mestu laj-oksi.si 

 
Uporaba spletnega mesta laj-oksi.si in  njene vsebine je na lastno odgovornost. Pri uporabi spletnega mesta Laj-oksi.si bodo informacije posredovane preko medija, ki je morda izven nadzora in pristojnosti laj-oksi.si in njegovih dobaviteljev. V skladu s tem Laj d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za ali v zvezi z zamudo, okvaro, prekinitvijo ali poškodovanjem podatkov ali drugih informacij, posredovanih v zvezi z uporabo spletnega mesta laj-oksi.si.

 

Ponujamo welnes storitev in ne zdravljenje.

 

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

 

z gotovino

z nakazilom na račun po predračunu

 

 

Prvi obisk Hiperbarične komore je vedno 80€!

Paket 5x obisk je potrebno pokoristi v 1 mesecu

Paket 10x obisk je potrebno pokoristi v 3 mesecih

 

Kasneje se lahko odločite za otvoritvene paketne cene:

Ponudnik kupcu izda račun 

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

 Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

 Cene veljajo v trenutku  in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi termin (kupec prejme elektronsko sporočilo ). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

 

  1. Vsa naročila in računi so elektronske oblike in so shranjena na strežniku ter v elektronski pošti ponudnika, na sedežu podjetja v Ob Dravi6 2000 Maribor , ter so kupcu na voljo ob predhodnem dogovoru s ponudnikom.
  2.  

Odstop od pogodbe v skladu z 43č. členom in 43d. členom po  ZVPot:

  1. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona .

 

  1. Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

 

  1. Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena  teči z dnem sklenitve pogodbe.

 

5. Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena  pri teh pogodbah:

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni
  •  

 

43.d člen

 

  1. Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena tega zakona  prenehajo obveznosti strank glede:
  • izpolnjevanja pogodbe ali
  • sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.

 

  1. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

 

  1. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

 

 

 

  1. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
  2. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

 

  1. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

 

  1. Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena  in a43.e člena tega zakona .

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine Laj d.o.o., pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

pošiljatelj bo jasno razviden,

različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@vrecka.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru ne zmožnosti sporazumne rešitve je pristojno sodišče v Mariboru.

Laj d.o.o.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?